Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

syskonkärlek

Av Sanna - 28 februari 2012 19:00

Hej !


Oscar kom hit på söndags kvällen. Vi gjorde klart han so arbete och sedan så myste vi lite innan han skulle ta bussen hem.

Igår hade vi matte sista lektionen efter det gick jag hem och sedan kom ardner. vi åt tårta sedan i söndag och så myste vi lite framför tvn. På kvällen när ardner gått så var jag skit trött så jag gick och lade mig tidigt.. fast somnade inte förrän klockan 11 eller ngt.


Idag hade vi idrott sista lektionen, gick hem med ardner. Väl hemma så var Tomas hemma, pratade lite med honom medans han gjorde mat, "ost&skinksås med bandspaggeti" :D

Nu sitter jag i mitt rum och försöker föra över musik från datorn till mobilen, men det går inte så bra för Samsung kies dampar sönder o:


Idag var amanda hemma från skolan för att hon var sjuk, tomas åkte hem från jobbet för att han kände sig dålig och mamma stämplade ut ngt tidigare för att hon inte heller mådde bra.. Alla förutom jag är sjuk.. Nu ska jag bara se till att inte bli sjuk, så imorgon ska jag till oscar efter skolan. Vill inte bli sjuk nu ! plus att mamma fyller år på torsdag .. :/


"syskonkärlek"



Denna boken går att läsa tusen gånger om, älskar den ! Bästa boken :)

Sitter just nu med den i knät och tänker om jag ska läsa om den en gång till eller inte...?


Oj nu messade Oscar, ha det :)


 

Puss     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 13 januari 2018 11:26

Hade ni varit intresserade av en blogg där jag skriver om mitt samboliv, mitt liv och erfarenheter som juriststudent, min passion för träning, familj och framtid? ...

Av Sanna - 15 maj 2015 17:06

Idag körde vi en road trip till Ullared Gekås med Eliten. Riktigt mysigt och hittade många fina fynd, perfekt dag helt enkelt. ...

Av Sanna - 1 maj 2015 10:15

   

Av Sanna - 30 april 2015 14:00

       

<3

Av Sanna - 29 april 2015 14:57

         

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards