Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Sanna - 10 februari 2012 18:45

Hej !


Har tyvärr inte haft tid att blogga. Har haft fullt upp med att vara sjuk :(

Vart hemma nu från skolan, onsdag, torsdag & fredag.

Men idag mår jag bättre, nästa helt frisk.

Jag har nu intalat mig själv i två dagar att jag är helt frisk.. Vill ju vara med Oscar !
 Men imorgon blir det ändring på det, för då kommer han hit.

Matilda & Viktor kommer hit oxå, Ardner tar väl med sig sin kamera så det blir nog många finfina kort..


Asså hur tråkigt kan det vara att vara sjuk egentligen ! Jag har bara suttit/legat framför tv hela dagarna och ätit massor med frukt(vitaminer) och druckit te. Ville bli frisk ! Och det funkade ju rätt bra :D


Nu är det äntligen lov och jag har mycket att se fram emot :D

Hela dagar då jag kan umgås med Oscar. Känns grymt härligt! och såklart vara med Ardner och Viktor :)

Till helgen ska jag följa med Oscar till hans pappa och i början av nästa vecka ska vi åka snowboard med M & V.


Nu ska jag sätta mig där uppe med Mamma, Tomas och Isabell och kolla på tv.

Äta lite chips.

Och messa med Oscar.


Kände mig nästan tvungen att lägga ut följande bilder. Otroligt roliga minnen asså ;D

 

Viktor kåtar sig, bild från 7:an. Hahahah, snygging ;) !


   


Jag och Matilda, innan hon skulle till Barcelona för ett årsedan. Saknade henne i massor.  

När jag och Matilda var i Kungälv, då vi missade alla bussar.. xd Skitkul hade vi, för ett årsedan.

 

Matilda, Jimmy, Michaela och Hampus var galna på våra första bildlektioner i 7:an...xd

   ...Hampus...

När vi hade idrott och jag,matilda,mathilda och hampus åkte skärtlapp istället, sjuktkul ! :D

1 år sedan.

Förlåt micha men jag var bara tvungen ! hahah, hade sjukt kul ! :D

1 år sedan.

   





Matilda uppepå Nico, sjukdag ;)
1 år sedan. 

 

Hampus, när jag och Matilda precis hade klippt honom för första gången.. Har gjort det 2 gånger.

Hahahah, mästerfrisörerna här då !

1 år sedan.

   

Matilda, Vickan och jag när vi var i Kungälv. :D För ett år sedan. 


Hade tråkigt .. xd

Puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards