Alla inlägg under september 2014

Av Sanna - 9 september 2014 16:44

Hej, det var längesedan !


Om cirka en timme står jag i Nödinge och det är dax att sätta igång att träna grit igen,

vilket jag inte gjort på hela sommaren.

Det ska bli kul att komma igång igen, med just griten.

Hoppas bara de bytt pass, det senaste var inte riktigt min grej, styrkepassen var bättre.

 

Jag har under den senaste tiden varit ganska upptagen med både träningen och med att ha sommarlov, om man säger så.

Jag har både sprungit Göteborgsvarvet och Midnattsloppet sen senast. Och jag har haft världens bästa sommarlov och jag började nyss tvåan. Nu har allt skolarbete och skit kommit igång igen. och min trötthet har börjat komma tillbaka efter ett utvilat sommarlov fast med mycket träning och styrka.

Men så tjatar mina vänner, några speciella, med att jag ska börja skriva här igen.

Så detta är till er.

 

Men jag måste rusa, puss

ps. nedan är min nyvarande favoritlåt, som jag verkligen drogar, bifogad.

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards