Alla inlägg under april 2013

Av Sanna - 30 april 2013 12:08

Nästa mål med min träning är att springa göteborgsvarvet på 21,1km 2014 under två timmar. Jag lägger upp träningen så att jag så tidigt som möjligt kan springa 2 mil i sträck utan att stanna eller gå osv. Jag har nu redan efter 3 veckor klarat att komma upp i 1 mil på ungefär 1h och 3min, riktigt nöjd!! det går framåt och om 4 veckor har vi beeptest i skolan. Förra gången kom jag endast till nivå 10. nästa gång hoppas jag att jag har förbättrat mig och klarar iaf en nivå högre, hade tänkt mig sätta ribban på nivå 15, men jag vet inte om jag ska vara så hård mot mig själv denna gången för jag blir så besviken om jag misslyckas...


idag ska jag se om vädret är med mig så att jag kan ta mig i en liten tur. Imorgon ska jag iaf ut och träna toleransträning i spåret så idag blir det nog snabbhet med uppvärmning.

Mina resultat ska jag försöka slänga in senare i veckan.

men på fredag är jag ledig för då är det min årliga ätardag, haha. då blir det tårta pga att jag blir ett år äldre. Ja jag firar att jag levt i 16 långa år, grattis. Är så spänd på vad oscar tänkt ut att ge mig...?


Resultaten av dessa veckor jag tränat kondition och mindre styrka har gett mig ett possitivt resultat, slankare och känner mig mindre uppblåst. Men min styrka har ju inte byggts upp så mycket som innan så det är lite tråkigt att man inte kan träna båda träningssätten samtidigt, nej man måste har vilodagar också... men man känner sig så lat när man hoppar över en dag.. :(


 
som sagt, jag lägger upp lite i slutet av veckan också. ha det!

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards