Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Sanna - 4 februari 2012 22:39

Att åka skridskor i torsdags gick bara fin fint ! det var svinkallt men vi hittade ett omklädningsrum, där satt jag, ardner, jimmy och hampus och värmde oss. sedan hämtade vi de andra oxå. hampus var helt galen, gud vad han höll på. men så kom det in en gubbe.. han kallade oss "jävla skitungar" och skickade ut oss.. hahahah !
vi åkte hem med bussen vid 1 och så kom jag hem, då var oscar där. Jag duschade och sedan kom ardner oxå. Vi hade jätte roligt :) Och sedan gick ardner hem och oscar hoppade över träningen och var med mig till 20 i 9 bussen :)

Igår åkte jag med Oscar hem efter skolan, svinkallt ute, 13 minus eller ngt. Vi var jättetrötta så vi låg typ och halvsov i hans soffa när vi kom hem till honom. sedan så var jag så trött så han fick bära mig till sängen. stark pojkvän jag har (y)

när hans mamma kom hem så fick hon göra mat till oss, hamburgare och pizza.. ;) och vid 7 så åkte vi till skepplanda halen. Oscar hade match med B laget. de vann med 10-8, typ första gången. Men det var jätte mkt bråk i matchen, med jätte många utvisningar och 2 röda kort. Men kul match att kolla på. Så åkte jag, ardner, micha och jesper hem med 5 i 10 bussen.

Idag så vaknade jag klockan 10. låg sedan kvar i sängen i 3 timmar och messade med oscar. Och så kom Ardner, då gick jag upp och åt frukost. Och jag och ardner har bara degat runt och kollat på 2012. En typisk sanna&matilda dag :D mysig dag med mkt prat :D

Kollade på melodifestivalen idag oxå, dead by april ägde !! :D


Imorgon ska jag dammsuga nerevåningen och vid 5 ska jag kolla på oscars innebandy match med viktor om han nu inte ska spela, de får vi se imon :) De kommer vinna !

Vi får se vad som händer efter matchen :)

 



Bästa vän Matilda & jag på elgiganten, förra helgen.

 

Bästa vän viktor på elgiganten, förra helgen, snygging !

 

Mitt finger när Ardner misshandlat mig ;) hahah

 

min snygging till pojkvän ! men han vill aldrig vara med på kort så jag har inga bilder då det inte finns en hand i vägen.. o: ;)

Min fina kisse !


Puss    

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards