Alla inlägg under mars 2013

Av Sanna - 6 mars 2013 15:39

Nu sitter jag här igen med so arbetet.. typ tredje dagen i rad, så idag måste den bli bra !
    Ikväll ska jag iväg och träna med Mathildis, bastu också såklart ! Ska bli skönt att dra dit igen, känns som en evigthetsedan..(sju dagar) men jag har hållt igång ändå. var dock lite förkyld över helgen, men jag har ändå rört på mig med promenader och en springtur :)

    Nej sanna, nu ska du plugga. Puss

Ps. mina nya springskor var assköna ! ingen skoskav å de luftade gott när man sprang ! Skönaste skorna jag haft :D riktigt nöjd !


   

hej

Av Sanna - 4 mars 2013 13:59

Hej!
    Ja nu sitter jag här igen och pluggar so, går skit.. menmen, ska bli roligare sedan när oscar kommer hit. Vi ska ut och springa, 3,5 km under 20 är målet för idag. Har nya utomhus springsskor så vi får se hur det kommer gå pågrund av skoskav och ont i foten bl.a Men det ordnar sig nu. Vi har studiedag idag och imorgon, skönt med vårtermin nu igen för vi är lediga jämnt och ständigt.. en dag hit och en vecka dit. Snart har vi påsklov oxå, fan vad gött.

    Snart dax att ansöka om sommarjobb osv. det ska bli trevligt att tjäna lite money.


Ojoj, ska möta oscar nu, puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards