Direktlänk till inlägg 20 oktober 2013

veckorna går för fort

Av Sanna - 20 oktober 2013 18:14

jo men det dröjer ungefär en vecka mellan inläggen,
jag har så mycket just nu..
Men snart är det höstlov tack och lov!
Bara två prov och en inlämning kvar nu,
lämnade nyss in en inlämning i samhällskunskap nu.
Nu har jag bara matte kvar att göra idag.

Senare,
rättare exakt 19.30 så tränar jag Grit Stretch på gymmet älvängen.
Så sjukt taggad!
Ska antagligen springa Finalloppet i skatås den andre november.
Så dessa två veckor som är kvar så får jag lägga styrketräningen lite åt sidan och träna mest kondition.
Måste börja satsa mer på löpningen nu!
Men det är så sjuktkul att träna muskler så det kommer jag nog försöka hinna med också.
tre dagar löpning och två dagar styrketräning.
Igår tränade jag tolerans träning iaf, riktigt jobbigt som sagt!

Har hållit igång hela denna veckan.
Måndag- legday
Tisdag- Ullared med klassen
Onsdag- arobics(special idrott) i skolan
Torsdags- Biceps, rygg, axlar, rumpa och 3 minuters planka
Fredag- Triceps, bröst, lite ben och plankan 2 min
Lördag- Uthållighets- och toleransträning i elljusspåret. 920 kalorier
Söndag- Grit Stretch.

Nu ska jag se till att plugga lite matte,
vi hjälps alla åt att hålla motivationen uppe på topp hela tiden!
Jag är snart där,
bara någon vecka till så kanske till och med chokladsuget är borta!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 13 januari 2018 11:26

Hade ni varit intresserade av en blogg där jag skriver om mitt samboliv, mitt liv och erfarenheter som juriststudent, min passion för träning, familj och framtid? ...

Av Sanna - 15 maj 2015 17:06

Idag körde vi en road trip till Ullared Gekås med Eliten. Riktigt mysigt och hittade många fina fynd, perfekt dag helt enkelt. ...

Av Sanna - 1 maj 2015 10:15

   

Av Sanna - 30 april 2015 14:00

       

<3

Av Sanna - 29 april 2015 14:57

         

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards