Alla inlägg under juni 2012

Av Sanna - 27 juni 2012 01:41

nä nu blir det sova..!

godnatt

Puss  

Av Sanna - 27 juni 2012 00:56

Heej!

idag har jag solat i minst en timma, härligt att vi äntligen fick lite sol på oss!

Vid 3 kom ardner och micha, jag fick mitt hår klippt av en frisör som kommer hem till oss varje gång medans dom solade. Efter det gick vi ut och tog kort i det fina vädret.

Imorgon fyller Tomas år så vi ska fira honom lite och så ska jag packa inför torsdag och lägga min tid på ardner :) 

Oscar har antagligen åkt på en matförgiftning så han mår inte vidare bra..stackars min lilla pojke! :(

 

       

Puss  





Av Sanna - 25 juni 2012 11:42

Idag kommer ardner hem, men innan det ska jag dammsuga nedervåningen bl.a skulle gärna ha hunnit träna oxå, men det hinner jag inte med idag :( var och tränade igår, drog med mig micha oxå.

Hatar årets hittils sämsta sommarväder nånsin ! Jag vill ha sommar med mkt sol och bad !

Idag åt jag ett helt berg mat till frukost.. jag kommer aldrig bli hungrig igen..xd


på torsdag åker jag iväg till min moster Cattis och min kusin Max :)


Jag borde dammsuga ganska snart för att hinna med det innan ardner kommer hit..


       

Puss  

Av Sanna - 23 juni 2012 13:26

idag är en stor dag för mig, som kommer bli väldigt liten.. För idag har jag och oscar varit tilsammans i ett halvår! Tyvärr så är inte oscar i sverige för tillfället så vi kan inte fira precis.. :( men sedan när han kommer hem får vi hitta på något mysigt tsm bara vi två! Älskar den killen!

Saknar dig  


På måndag kommer Ardner hem från konfirmationslägret, äntligen !! då blir det mysimys och mycket snackande!

Och på tisdag kommer oscar hem..

Fan att båda skulle vara borta samtidigt :(

1 juli ska jag och oscar på ardners konfirmation och sedan på konfirmationsfirande i folkets hus :)


Jag pluggar för fullt på körkortonline för att sedan kunna göra mopedprov i nästa månad, nu ska jag fan få mopedkort och fort ska det gå!!


  

Puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards