Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Sanna - 1 februari 2012 21:31

Gokväll !

historia provet idag gick hyfsat :) skönt att det är över och så är jag färdig med svenskan, filmanalysen, känns jätteskönt att ha allt det jobbiga gjort !
idag följde jag med oscar till nödinge. han köpte ett nytt blad till sin innebandy klubba, svart blad. Jag hittade en rosa klubba, sjukt snyggt va ! :D och så tvingade jag in oscar på lindex, taskig som jag är ;) Jag hittade en bh så det körde jag på ;) efter det åkte vi bussen hem till mig, åt spaggetti och köttfärsås. sedan skulle Oscar iväg på träning, vill verkligen inte att han skulle gå men han måste ju :( så han fick springa till bussen för att jag höll kvar honom.. snäll som jag är ! (a)

När han gått sov jag lite och sedan gjorde jag svenskan.

imorgon har vi frilufsdag i skolan, jag ska åka skridskor med bla ardner, viktor och micha :D ska vara vid bussen imorgon klockan 8.45 åker hem vid 13. och när jag kommer hem väntar oscar där hemma. då ska jag duscha och sedan kommer mina två bästisar, matilda och viktor :D vi får väl se vad vi hittar på !

men nu ska jag gå och göra mig iordning ! GODNATT

     

Puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards