Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Sanna - 6 februari 2012 20:34

gokväll :)
sitter på mitt rum och lyssnar på musik. har precis pluggat lite, gömde engelskan hemma, har prov på torsdag :/ och så har Tomas vait så snäll så han har spikat upp min spegel, så den sitter uppe nu på väggen, ÄNTLIGEN :D

gissa vad jag gjorde efter skolan ? ;) som vanligt, hem till oscar. Vi kollade på tv "prinssesan och grodan". haha, mysfilm och Oscar somnade(så gullig när han sover, han ryckte till i sömnen hela tiden).

Och så var vi så trött så vi la oss i hans säng ist, där somnade jag.. Måndagar behöver man sova på faktiskt och det är extra mysigt att somna bredvid killen sin oxå !

Imorgon har vi idrott i skolan och efter skolan ska jag hem till oscar. Sedan har han träning som han har måndag,tisdag,onsdag,torsdag och lördag :)


Nu kom låten "Coming home" ut ur högtalarna, den låten väcker mkt goa minnen !

Men nu ska jag kolla på "mammor & minimodeller" med amanda och messa med Oscar.

 

   

Puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards