Alla inlägg under februari 2012

Av Sanna - 29 februari 2012 21:09

Blev precis färdig med spanska pluggningen, ska nu göra mig iordning och sedan lägga mig i sängen, dega och messa med Oscar.

Idag efter skolan åkte jag med Oscar hem. Vi hade axe krig.. Hela jag luktade axe.. xd också åt vi och tog det lugnt en stund i sängen.

Sedan skulle han iväg på träning. då åkte jag till nödinge med ardner. Hon köpte en maskara bl.a och jag köpte present till mamma som fyller år imorgon. Köpte oxå massor med godis till sjuklingarna som är hemma och är sjuka här.. Plus lite till mig själv, för om de andra tjockar sig så måste jag oxå få göra det ! ;)


Imorgon ska vi fira mamma, får se hur det går med 2 sjuklingar hemma.. :/
Innan dess blir det lång dag till halv 4 i skolan :(
längtar tills på fredag ! långhelg, lördag, söndag, måndag och tisdag, dagar med bara oscar :D !


men nu ska jag upp och prata med mamma en stund.


 

Puss   

Av Sanna - 28 februari 2012 21:00

Nu blir det "house" sedan blir det sängen :)


   
godnatt & sov gott !








   


Puss   

Av Sanna - 28 februari 2012 19:00

Hej !


Oscar kom hit på söndags kvällen. Vi gjorde klart han so arbete och sedan så myste vi lite innan han skulle ta bussen hem.

Igår hade vi matte sista lektionen efter det gick jag hem och sedan kom ardner. vi åt tårta sedan i söndag och så myste vi lite framför tvn. På kvällen när ardner gått så var jag skit trött så jag gick och lade mig tidigt.. fast somnade inte förrän klockan 11 eller ngt.


Idag hade vi idrott sista lektionen, gick hem med ardner. Väl hemma så var Tomas hemma, pratade lite med honom medans han gjorde mat, "ost&skinksås med bandspaggeti" :D

Nu sitter jag i mitt rum och försöker föra över musik från datorn till mobilen, men det går inte så bra för Samsung kies dampar sönder o:


Idag var amanda hemma från skolan för att hon var sjuk, tomas åkte hem från jobbet för att han kände sig dålig och mamma stämplade ut ngt tidigare för att hon inte heller mådde bra.. Alla förutom jag är sjuk.. Nu ska jag bara se till att inte bli sjuk, så imorgon ska jag till oscar efter skolan. Vill inte bli sjuk nu ! plus att mamma fyller år på torsdag .. :/


"syskonkärlek"



Denna boken går att läsa tusen gånger om, älskar den ! Bästa boken :)

Sitter just nu med den i knät och tänker om jag ska läsa om den en gång till eller inte...?


Oj nu messade Oscar, ha det :)


 

Puss     

Av Sanna - 26 februari 2012 15:48

Ardners pappa mådde inte så bra igår så vi fick vara hos mig ist.

Jag och ardner gick ner och köpte chips och godis och efter de gick vi hem till mig och kollade på tv och åt godis ;) Vid 6 kom Viktor och Hampus, då gick vi upp och lagade tacos. Grymma var vi ;D

Och så kollade vi på "poppers pingviner" och pratade bl.a Ardner och Hampus dampade som vanligt.. xd

De tog bussen hem tjugo i 12. Jag gick då och la mig. Sov vid 12.


Idag så har vi haft kalas för amanda. Nästan hela amandas släkt var här. Jag hade jätteont i huvudet så var rätt borta hela tiden..

Nu spelar Oscar innebandy match, efter det så kommer han hit. Då blir det pluggning för hans del, jag får väl hjälpa till ;)

Snart blir det mat och efter det blir det tårta igen, göött !

Nu kollar jag på tv, body of proof :)


Bjuder på bilderna nedan, bilder från igår ;)


               


Puss  

Av Sanna - 25 februari 2012 13:36

Heej !


Igår följde hampus och ardner med mig hem. Hampus testade på macka med kaviar och hallonsylt. Han tyckte faktiskt om det ! ;D
Och runt tre gick vi ner till bussen och ardner gick hem till sig. På bussen mötte jag upp Oscar.. Hampus gick av vid skepplanda.

Hos oscar sedan så värmde vi pizza i ugnen, mumsmums :D

Efter det hörde vi på hög musik, sjung lite..(mima för min del ;))

Vid 8 åkte vi och hämtade victor som hade haft träning och så lämnade de av mig hemma hos mig för de skulle till deras pappa i helgen. En hel helg utan oscar :(( han kanske hinner hit på söndag efter matchen, hoppas det !


Men idag har jag dammsugit hela nedervåningen och sedan duschat. Nu smsar jag med Oscar och väntar på att lunchen ska bli klar. Efter lunchen drar jag mig mot ardner. Vi ska ner och köpa snacks med Viktor och Hampus. Sedan ska vi hem till Matilda och laga mat bl.a :D trevligttrevligt !


Men nu måste jag göra mig iordning.

Härlig bild från sommaren ! Sommar (Y)  

Puss   

Av Sanna - 23 februari 2012 20:42

Gokväll !

Vid 6 skulle ardner på gudtjänst så då gick jag hem. Åt semla, hämtade newbody och gjorde engelskan.

Nu ska jag om bara en liten stund kolla på revenge på trean. Älskar det ! Sedan blir det sova tidigt för att det ska gå snabbare innan jag är med oscar. Imorgon blir det pizza hos Oscar, mums :D


Våran klass säljer newbody. Om ni är intresserade så hör av er till mig, allt kostar 150 kr ! :D


     

Puss   

Av Sanna - 23 februari 2012 16:15

Heej !


Igår var jag med Oscar och jag kollade på hans träning. efter träningen åkte jag med han hem igen. Trevligttrevligt :D
Idag var vi på DISA grejen igen och så hade vi musik bl.a Dagen har faktiskt gått väldigt fort :)

Längtar så extremt till sommaren för idag kändes de som om våren är påväg, härlig känsla ! :D

Imorgon har jag engelska prov och efter de ska jag vara med Oscar, LÄNGTAR !

Nu sitter jag hemma oss Ardner och hennes bror sitter i hennes säng och spelar fifa.. xd

Nu blir det macka :)
   
Puss   

Av Sanna - 21 februari 2012 21:00

Gokväll !


Idag hade vi slöjd, no, no labb, so, spanska och idrott. På idrotten gick jag och Matilda ner till centrum och köpte godis, kände mig jättetjock sedan när jag träffade oscar.. xd men gott var det. Oscar skulle på moppekurs efter skolan så han kunde inte vara med mig idag :/ Och nu är han på någon sorts "träningsmatch" i romelanda.
Så jag var med Ardner idag, vi var ute i de fina vädret och cyklade för första gången i år. Jag och Ardner pratar som bäst när vi är ute och går så vi gick en bit oxå, jättehärligt väder. När vi kom in sedan så fortsatte vi prata fast vi skulle plugga.. xd Sedan skulle hon hem och äta och jag gick upp och åt jag med. och så åt jag semla :D

Efter maten satte jag mig med elmotor rapporten. Äntligen är den klar !


Nu sitter jag och uppgraderar ipoden.. Men nu ska jag upp och kolla på House med mammi och Tomas.

 

Puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards