Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Sanna - 7 februari 2012 20:30

Heej, sitter i sängen och kollar på top medel Sverige.

Har jätteont i halsen, VILL INTE VARA SJUK ! idag har min röst både gått upp och ner.. min hals mår inte bra :( Får se om jag stannar hemma från skolan imorgon eller inte..


Idag fick jag reda på vad jag fått på so provet om amerikanska revolutionen. Fick C, nöjd :)
idag efter skolan åkte jag till oscar, förvånad? ;) vi värmde djupfrystmat, tog hundra år. men gott var det. Sedan så myste vi lite framför tvn. Och så fick vi dra till bussen, oscar skulle på träning.

Synd att vi ska bli sjuka såhär innan lovet.. :/ men på lovet ska jag och ardner lära Oscar och Viktor att åka snowboard, så kul ska det bli va :D !
men nu ska jag fortsätta med att kolla på tv och messa med oscar.


 

 
 

Puss   

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards