Alla inlägg under januari 2012

Av Sanna - 31 januari 2012 22:00

Gokväll !

äntligen färdig med pluggandet för idag ! imorgon är det historia prov om amerikanska revolutionen och matteläxan ska in.

idag stod jag i cafét med Moa & Matilda. Vi sålde för runt 200 kronor. vi var inte på sälja humör helt enkelt ;)


Efter skolan gick jag och Oscar hem med Ardner. Jag och Ardner var på ett galet humör ;) vi hade snökrig, rullade i snön och kastade snö på Oscar ;)

haha, jag och oscar åt och jag var på världens rethumör, grymt kul att rufsa till oscars hår ;) sedan skulle han på träning så jag följde han ner till bussen. efter det gick jag hem och kollade på grey's och sen pluggning. Imorgon ska jag med oscar till nödinge och köpa lite grejor.


Men nu ska jag gå och göra mig iordning, godnatt !

Puss  

Av Sanna - 28 januari 2012 12:10

Godmorgon !

idag blir det stan med Matilda, Viktor och Oscar.

ska köpa present till killen min som fyller år imorgon. Och så ska vi äta good pizza :)
efter stan drar vi hem till Viktor tror jag :D Kommer bli en awesome dag !

igår hade vi no läxförhör, gick sådär men det ordnar sig säkert.

efter skolan firade vi amanda som fyllde tonåring. hon fick äntligen sina gröna byxor och mkt annat. Vi åt prinssestårta, goott var det :D

Sedare på kvällen åkte jag med bussen upp till Oscar. Vi hade det mys framför tvn och smaskade i oss lite choklad :D


Nu ska jag nog sätta mig med läxorna och plugga lite till so provet. och kanske skriva lite på filmanalysen.

Ha det så bra!

Ps. har inga nya bilder på dator, borde kanske ta lite nya bilder.. ;)
   
Puss   

Av Sanna - 24 januari 2012 20:11

Heej, har inte blivit så mycket bloggandes det senaste :/
har nämnligen inte haft tid..

vart mycket med Oscar och resten av tiden pluggar jag eller är med Matilda.
igår var jag hos tandläkaren, var bara där i 2 minuter typ, hon kände lite på käkarna sedan så fick jag gå..
Helgen tillbringade jag med Oscar.
lite info om fredag. åkte med han hem, vid 5 hade han samling inför innebandymatch, hemma match. och så skulle han spela b-lags match efteråt. jag kollade på båda, med hampus. de förlorade tyvärr bara :/ men kul var det, men kalla golv :/ och så var jag med oscar hela lördagen och söndagen oxå.


imorse så vaknade jag, gick upp, bäddade sängen, försökte väcka mina extremt rödsprängda ögon med vatten, klädde på mig och busade lite med katten. men jag tyckte det var så tyst i huset och så konstigt att amanda inte hade gått upp än. så jag gick och kollade vad klockan var........ 03.03 fml -.-'

så det var bara att bädda upp sängen igen och klä av sig och sova i 4 timmar till. inte konstigt att ögonen var rödsprängda o: har vart trött hela dagen idag, så det blir att lägga sig tidigt idag ;)

Lyckad är jag ! 


på fredag fyller amanda min syster år -grattis till henne ! då blir det tårta och lite så :) och om jag hinner så åker jag upp till oscar på kvällen :)
på lördag ska jag till stan med Oscar, Viktor och kanske Matilda. ska köpa present till Oscar som fyller år på söndag.
på söndag åker jag upp till Oscar och senare på eftermiddagen så blir det släktkalas för Oscar :D -Grattis till killen min !

men nu ska jag fortsätta kolla på wipeout vinter och sedan börja göra mig iordning :) Godnatt
      
Puss   

Av Sanna - 13 januari 2012 17:28

heeej, idag är jag superglad :D

för Oscar har äntligen ett nät hos hans pappa ! jag har inga sms kvar så jag kan inte smsa heller.. men nu kan han vara inne på facebook chatten, jippi ! snacka om suuuperglad sanna ! :)

nu har vi gott i skolan i en vecka.. jag klarade av den men det var på gränsen .. längtar till sportlovet ! nu är jag med Ardner och snart kommer Hampus hit :) imorgon ska jag till oscar som fyller 1 år, min halvkusin.

På söndag ska jag antagligen vara med Matilda, Michaela och Jesper :)

På måndag ska vara med Oscar igen :) han ska hjälpa mig lite med matten, svårt med algebra -.-'

Men nu ska jag och ardner fortsätta att droga facebook.

ha det så bra   

random bilder nedan :o
     

Puss   

Av Sanna - 9 januari 2012 18:28

Heej, imorgon börjar skolan.. yaayy -.-'

Igår var jag med oscar som sagt :) mamma och tomas körde mig till han. där spelade vi mw2, jag ägde han som vanligt ;) och så kollade vi på Bert .. xd
och så stack vi hem till mig och åt god fläskfile och potatisgrattäng, gott som fan !

efter det så kollade vi på tv osv. vid 9 så åkte han hem igen :( lyckad dag !


idag så fick jag gå upp 7, för att de kom hantverkare hem till oss som skulle stänga av vattnet för att börja göra iordning ena toaletten. såå jag är super trött.. blir att lägga sig tidigt idag :/
idag var jag i alingsås med familjen. köpte ett par byxor på ginatricot, gröna :D
och när man åkte hem så snöade det, det är nog borta imorgon redan :( när vi kom hem så åt vi hamburgare och efter det gick jag ner och kollade på tv.. kände mig så ensam framför family guy ...

nu fixar jag naglarna så att de inte ska gå sönder.


imorgon är det skola, vet inte om det är en helt vanlig dag eller en kort dag. men efter skolan ska jag med oscar hem :) vi ska väl laga mat och chilla lite tror jag, sedan ska han på träning.

Puss   

Av Sanna - 7 januari 2012 12:31

Heej, igår kom jag på varför jag får ont i magen när jag väntar .. jag har innan jag fått vänta tagit munskölj.. smart är jag :o

Ja i torsdags så kom ju andreas och oscar :) vi kollade på film och andreas jagade katten.. xd

mysigt hade vi det !

och igår så var jag med micha och tränade på gymmet i en timma. efter det så bastade vi och duschade. skönt :D och så åkte vi hem till micha, där åt vi lite pizza. och sedan så gick vi till mig och då kom viktor och sebban. vi kollade på "never say never".. hahah..

och så bråkade viktor med sessan, jobbig människa ;) hahah

och så pratade vi bla.

Idag så ska jag med mammi och tomas till ikea och sedan äta kina mat, gott som fan ! och på kvällen ska jag hem till sofia på tjejkväll !
 

och imorgon ska jag till Oscar hela dagen :D 


(funkar fortfarande inte att ladda upp bilder, får damp)
Puss   

Av Sanna - 5 januari 2012 12:36

Godmorgon :)
Jag får alltid ont i magen så fort man måste vänta :/ som nu, den magkänslan är på besök ..
väntar på att oscar och andreas ska ta bussen och sedan komma hit. matilda kommer antagligen sedan, vi får se på det.
Ha en härlig torsdag, jag som trodde det var onsdag idag .. xd 

att ladda upp bilder tar fortfarande 100 år, orkar inte :(

Puss  

Av Sanna - 5 januari 2012 00:11

Heej !

Idag så har jag vart med oscar, andreas och matilda :)

vi spelade fifa, strosade runt lite i andreas hus sedan så åkte vi till skepplanda och åt pizza. efter det så drog matilda hem. vi andra åkte tbx till andreas och där kollade vi på film :) De blev inte så mycket film för mig, jag somnade nästan direkt :) skön sömn fick jag i en halv timma tills då oscar väckte mig för att andreas skulle på träning.. så vi följde han till bussen. när vi satt och väntade så kom värsta hagelregnet :o smattrade som fan ..
sedan så kom bussen och andreas gick på och jag och oscar gick hem till oscar. vi var utelåsta.. men oscar fick ringa mammi och hon kom och öppnade för oss ;)

vi satte oss och kollade på "våra pinsamma kroppar", pratade och kelade med katten , haha. efter ungefär en timma så tog jag bussen hem.
Jätte trevlig och mysig dag !
imorgon så kommer de hit istället.. då ska jag ställa mig och laga mat, köttbullar och spagetti typ .. xd vi får se hur de går ..
annars så kanske vi kollar på en film och pratar, lite chill sådär :) 

Kan inte ladda upp bilder, denna bloggen är så jädrans seg ! :o

Puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards