Alla inlägg under februari 2014

Av Sanna - 17 februari 2014 16:01

Hej, var ett tag sedan nu.
November sist,
nu är det nytt år och nya förutsättningar.

Detta året ska jag hålla igång med att både äta och träna rätt.
Träningen går riktigt bra just nu,
den nyttiga maten går inte riktigt lika bra,
chips och semlor äter jag mer än gärna..
Men nu får det vara slut på det,
några semlor till kanske för att känna att man fortfarande får leva..
Men inte massa onödigt godis och bakelser.

Idag kom första vårkänslan,
nu längtar jag verkligen till värmen och då man slipper ha vinterstövlar och jacka på sig.

Ikväll drar jag iväg till gymmet,
idag ska vi kötta ben.
Men först äta.
Mat och träning är vad livet är.
Och kärlek.

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards