Alla inlägg under november 2013

Av Sanna - 2 november 2013 16:03

Hej!
Det gick jättebra idag under Finalloppet!
Det var riktigt kul! man blev taggad av att springa i så stora klungor :D
Det gick oxå riktigt bra för mig,
det gick lätt att springa och jag hade grym musik i hörlurarna.
Finalloppet springs i Skatås i terräng och på stigar.
Jag sprang 10km loppet.
Jag hade förväntat mig en tid på ungefär timman eller över eftersom jag inte sprungit på ett tag..
Jag sprang på 55 minuter! Jättenöjd!

Hahaha! det fanns ju vätskestationer på två ställen i slingan.
Ett tips: spring inte och drick sportdryck(eller vad som helst egentligen) ur pappmugg samtidigt!
HAHA, jag fick över hela mig och det skvätte upp i hela ansiktet.
Måste sett ganska roligt ut...
Jag får komma på något smartare sett att dricka nästa gång.
Tävlingslopp är verkligen min grej, speciellt i terräng och i skogen! Jättekul!

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards