Alla inlägg under oktober 2012

Av Sanna - 29 oktober 2012 23:21

Igår var det grymt fotoväder så jag och ardner fotade lite. ja det var kallt, men det var det värt ;)

Mer bilder kommer ! smakprov nedan    




  

     

Av Sanna - 22 oktober 2012 20:12

åhhh, jag är så dålig på att bloggar... glömmer bort bloggen hela tiden, men hoppas ni överlever ändå ! :)

min krönika är färdig ! yaaay

Nu ska jag kolla på Criminal minds, kanske blir tvåellertre ansnitt innan sängen kallar.

Efter skolan idag skrev jag färdigt min krönika och åt lax med älsklingen. Sedan åkte vi till nödinge, han köpte ny träningsväska eftersom det var hål i hans på tre ställen...inte små hål heller, utan man såg rätt in så det var nog dax för en ny nu. Sedan åkte vi direkt till gymmet, tränade armar och rygg. Träningen ger resultat :D


Imorgon ska jag å oscar gymma och sedan plugga på historia läxa. Och snart är det lov, fan vad gött !!!!

mmm, det går bra att blogg när kissen sitter på tangentbordet..!

 

Bjuder på den ! kvällstrött         

pussochkram  

Av Sanna - 18 oktober 2012 22:48

Spanskaprovet gick hyfsat idag iaf :)
imorgon ska jag och tindris gymma, fika och ofc mysipys med glass :D
provmatlagning på hemkunskapen imon, piroger är det som står på menyn.
Ha en bra fredag och puss på er ! loveyou<3

ps. tränade på gym med oscar idag, glad tjej! Var sedan med ardner :D
ps2. världens bästa pogram idag igen, revenge! love it <3

Av Sanna - 16 oktober 2012 22:50

Imorgon har vi so läxförhör, hoppas det går väl ! efter skolan ska oscar kanske med hem och ska jag laga mat och en stund efter det hård pluggning på spanska så att jag kanske hinner träna cx med tindris :D

godnatt och sov gott !

pussochkram <3

älskar min kisse ! hon åt upp min andra penna idag och satte sig i min so mapp, hon är för go !

Av Sanna - 15 oktober 2012 17:56

Trodde att allt var kört, att allt var förstört.. men så kommer det en ledig tid och jag hinner faktiskt träna idag!! FAN va gött, bodypump i nol med tindra! ska bara plugga lite till, innan dess.

 

Till helgen ska jag iaf ta det lugnt, chilla på livet och bara njuta av att den jobbiga och tuffa veckan är över. För imorgon har jag noprov, onsdag-soläxförhör/prov och torsdag-språkvalsprov och fredag-no inlämning. Seg vecka asså, så idag är antagligen ända tiden för träning.. -.-'

Svårt att plugga när katten sitter sig mitt på mitt arbetet...

 

Hjälp, hon äter upp min penna !! :o  

 

Pussochkram  

 


Av Sanna - 14 oktober 2012 20:57

Imorgon är det måndag och ny vecka. Ännu tyffare vecka, mer och svårare prov + att vi har inlämningar oxå i bl.a no.. Så idag har jag skrivit lite på den, skrev färdigt om ozonskiktet. Vad jag mer har gjort idag? jo jag har varit på backaplan isådär skick asså.. skulle duscha på morran men hann inte innan vi skulle åk, men det gick ändå ;) Sedan så har jag ätit god mat med mammi och tomas. Dammsugt och pluggat, missat solsidan och just nu missar jag partaj. Men lyckligtvis så spelar jag in det. FUCK för att jag inte kunde träna idag, inte imorgon heller..desperat!

Såg senaste revenge igår, som jag spelat in. Asså det var förjävla bra!! Bästa ever.


Nästa blir duschen och höra vad älsklingen har för sig.


       

För goa !

 


pussochkram  


Av Sanna - 14 oktober 2012 16:51

NO plugg -nästa

 

Pussochkram  

Av Sanna - 13 oktober 2012 00:25

Nu går jag och min underbara katt i säng, dröm sött!!
Sessan du är ju för go,love you!

Myskvällen lyckades väl hyfsat, blev fotboll hela kvällen men att mysa med älsklingen är aldrig fel!

pussochkram <3

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards