Alla inlägg under juli 2013

Av Sanna - 31 juli 2013 23:55

Av Sanna - 31 juli 2013 22:30

         


Var och shoppade lite idag med familjen. Det var jättemysigt :)

Älskar verkligen allt jag köpt :D !

Efteråt så åkte vi till XXL och jag skulle köpa en träningsväska som jag kollat ett tag på..

men nej nu var den slut och dom i affären vet inte vilken väska det var jag menade

Fyfan

Jag som verkligen ville ha den, ***
Men jag får leta vidare då, för min väska är sönder :(


Efter allt så åkte jag till gymmet med Tindra.

Vi tränade först CxWorx och efter det ett indoor 60 pass.

Och efter det så gjorde vi armhävningar och stog i plankan. (standard)


Jag köpte den tröjan från stadium igår när jag var i stan med mathilda och lina.

Den är jättefin och skön :D

Vi shoppade lite och när vi var klara så åkte vi och kollade på bio.

Grown ups 2, riktigt rolig men utan någon som helst handling. Men den var ändå riktigt bra!


#workout #newin #new #grownups2 #summer #fitness #shopping #ullared #gekås

#goodnight #happiness #MEXX


Av Sanna - 29 juli 2013 19:27

Nu är jag på gymmet å ska träna igen!
Idag står bröst å triceps på schemat!

#workout #fitness #gohard

Av Sanna - 28 juli 2013 22:08

Det var riktigt jobbigt att träna idag, blev jättesvettig :o
Har varit kvavt i luften hela dagen idag, men när halva griten varit så började det ösregna, så jävla underbart! Men som tur var så var det uppehåll när jag skulle åka hem på min lilla moppe :D

#workout #funny #cat #haha #svettigt #pass

Av Sanna - 28 juli 2013 16:45

Hej, var ett tag sedan nu. men det har ju varit sådant varmt väder så jag har inte helst av allt velat sätta mig vid datorn precis.


Idag bär det av till gymmet men min fina vän Tindra.

Idag står BodyBalance och Grit Strength på schemat.
Ikväll kommer mina syskon hem efter att ha varit borta i två veckor hos deras andra föräldrar.

Häromdagen så sprang jag 5km högintensivt hela vägen. Var helt slut, sprang 5km på ca 26minuter! helt okej faktiskt! :D


Har köpt ett par nya träningsshorts från xxl nike. riktigt nöjd :D jätteskönt att träna i när det är apavarmt typ! haha

Måste köpa denna tröja! :D #loveit

 

#workout  

Av Sanna - 1 juli 2013 22:28

Idag var jag uppe tidigt för att träna bodypump med tindra.

Jag kände av grit passet sedan igår,

hade världens träningsvärk i bakre axlar och i underarmarna.

Så bodypumpen var tuff idag, lade på lite extra bara för att trotsa träningsvärken till max oxå.

Men fy vilken träningsvärk jag har nu va, gör otroligt ont i nästan hela kroppen..

så jävla skönt ändå :D

då känner man att man verkligen jobbat och tagit i ordentligt.


Imorgon får vi se om jag kan röra mig i huvudtaget, ska försöka mig ut och springa om det nu gåååår, hehehe

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid min lilla kisse som ligger så sött på sin egen sida av sängen   

 

#workout #fitness

#fitforlife

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards