Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Sanna - 20 februari 2012 20:30

Heej !


Resten av lovet gick väldigt snabbt. Kort om vad jag har gjort.

tors-Kom ardner hit, vi tog fram en yoga matta och satte på en yoga-pilates dvd och körde lite yoga i 50 minuter .. xd


fre-åkte med bussen vid 9 mot lilla edet där Oscars pappa bor.Vi hade snöbollskrig ute i snön mot Oscars lillebror Victor, myste framför film och spelade biljard bl.a Jättemysig dag med min underbara pojke ! Älskar dig ! och så fick vi jätte god mat, laxpacket.


lör-duschade på nya toaletten. Kollade på melodifestivalen hos ardner, vi tjockade oss med mkt godis och mkt goa chips !


sön-åkte med mamma och tomas till Jysk och sedan till ica i nödinge. På Jysk så fanns de en "gamerstol" den satt jag i och hade inget liv.. xd

Sedan kom vi hem, då kom ardner och vi åt varsin vanlijsemla. Efter det plockade vi upp diskmaskinen och gick ut och gick i de fina vädret, härligt som fan ! :) 

När vi kom in kollade vi på tv. Ardner gick sedan hem och åt då dammsög jag mitt rum och sedan gick jag en till promenad med mamma och sedan när vi kom hem så ställde vi oss och gjorde min älsklingmat, wok :D


Idag var första dagen i skolan efter lovet. Vår no och mattelärares hälsena har gått av så han är sjukskriven i en månad så vi kommer ha 4 olika vikarier under den tiden, kommer nog bli lite rörigt men jaja..
På maten idag så var ardner galen.. Vi hade lite matkrig kan man säga, grymt kul ! Men tyvärr så var Oscar dukvärd så han fick torka efter oss.. ojdå :/
efter skolan följde Oscar med mig hem, vi åt wok från igår och myste sedan i sängen :) Han missade första bussen men han fick ta den som gick 10 minuter senare, hoppas han hann till träningen bra.

Nu har jag pluggat lite och nu ligger amanda i min säng och kollar på simpsons. Sedan börjar "Mammor & minimodeller".

Men nu måste jag dra.

Bilderna nedan-från "Hostel kvällen"

       

Puss   

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards