Alla inlägg under december 2012

Av Sanna - 16 december 2012 10:26

Ja idag blir det julbak hos oscar istället :)
ingen bodypump idag, tindra är lite sjuk :( krya älsk!
pusa <3

Av Sanna - 15 december 2012 16:57

    Hej igen..

snart kommer oscar hit (wohooooo), helt slut efter all julstämning.. haha 

aaah, inget mer att säga, har bara jävligt tråkigt....puss


     

Av Sanna - 15 december 2012 16:09

Äntligen, spotify premium :D yeah

puss  

Av Sanna - 15 december 2012 11:02

Så jävla gott med helg, inga läxor och julstämning :D

Har nyss varit sjuk, tränade inte på 6-7 dar..men i onsdags satte jag igång igen :) men nu är det ju snart jul så det blir väl inte så mycket mer träning nu denna månaden. nästa vecka blir en träningsvecka, måndag,tisdag,onsdag,torsdag(två gånger hade jag tänkt). sedan är det jul osv :D


jul firar jag hemma med familjen och mormor&morfar, julstämning here we come typ.

nyår firar jag hos världens bästa pojkvän! Så jävla glad, ska bli sjukt KUL, läääängtar!


om en stund kommer farfar, fika lite med han och marianne och få lite julpengar. mys

senare ska familjen baka julgodis, mums (mycket godis som jag får springa bort, imon kanske. tihi)


vill bara säga att jag har världens absolut bästa pojkvän!

 Jag bryr mig inte om vad andra säger och tycker,

jag älskar honom så otroligt mycket och jag umgås med han hur mycket jag vill.

 


Vill oxå tala om att jag har nåt ett mål på min lista, lyckan. Tack alla fina människor, ni är bäst! love uu

Skalman utan skal.

 


Puss   

 

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards