Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Sanna - 15 februari 2012 17:00

Heej ! :D

Hoppas ni hade en trevlig och mysig alla <3 dag ! för det hade iaf jag.

Åkte snowboard i alebacken i 7 timmar med Ardner och Oscar. Helt underbart var det !

Viktor skulle vart med oxå men han hade blivit sjuk :(

Vi kom dit vid 12 och åkte sedan kom mamma och tomas och hämtade oss när backen stängde vid 4.

Vi släppte av ardner vid henne och så åkte jag och oscar med hem. jag ställde mig då och gjorde makaroner och köttbullar till mig och oscar. Och medans vi åt fixade mamma semlor :D Fast de var inte så goda.. men jaja.

Vid 6 körde mamma och tomas oss till backen igen. När vi kom dit så var de helt dött.. Men de satte på liftarna för oss. Så de var bara vi 3 som åkte i backen den fösta kvarten i den ny pistade snön. Några sjukt underbara åk blev det !! :D

Oscar och Ardner övade på att göra sådana riktiga slalomsvängar. de gick ju kanon :) de var ju första gången som oscar åkte så han vara sjukt duktig ! stolt flickvän :D Förra året lärde jag ardner så de var andra gången för henne. jag har åkt 4 gånger eller ngt. Och sista åket så åkte jag med riktiga slalomsvängar ner för hela backen :D

Ardner failade i ankarliften oxå.. hahah, snowboarden åkte åt ena hållet och hon satt fast i snön xd

Men vi var så trötta i slutet så vi låg bara högst uppe i backen och kollade på stjärnorna och "molnen", jättemysigt !


Idag åt jag frukost vid 12. Efter det gjorde jag iordning i köket osv och sedan gick jag ut och busade lite med sessan i snön :)

Nu när mamma och Tomas kom hem så åkte tomas iväg och köpte pizza. Så nu är jag proppmätt av hawaii ! :D


På fredag ska jag upp till Oscar i Lilla Edet :D Längtar !
Men nu ska jag dra till Ardner. Ha de !


           


Puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards