Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Sanna - 11 augusti 2013 14:15

Snart kommer mormor, morfar och min kusin Wilmer på fyra år hit.

Vi ska äta god mat och jag tänker busa med Wilmer!

Tiden går så fort, alla blir så gamla så fort.     

Av Sanna - 11 augusti 2013 13:14

Hej

Åkte till gymmet idag med min lilla moppe.

Jag klarade mig båda turerna utan regn, *happyface*

Träningen idag gick otroligt bra,

nacken är nästan helt återställt och jag kände inte av baksida lår.

Men i morse så vaknade jag och kände att jag inte orkade gymma.

Jo, jag har såna dagar jag oxå, tro mig!

men sedan bestämde jag mig för att jag skulle iväg varken jag ville eller inte.

Det ångrar jag ju inte precis nu eller när jag väl var påväg.

Jag tog i ordentligt idag, kändes som att jag behövde ta igen en del.

Jag tränade både armar, rygg, ben och lite mage.

Jag brukar rikta in mig på en eller två muskelgrupper men idag körde jag nästan allt..ville ta ut mig helt å hållet! och det gjorde jag!

     

Jag har en standard som jag kör efter varje pass,

spelar ingen roll om jag springer eller är på gymmet.

Jag gör plankan i cirka två minuter x2, och armhävningar.

Armhävningarna varierar, jag gör fler för varje gång.

idag gjorde jag totalt 80 och nästa gång ska jag göra 88 osv.

Rekommenderar verkligen appen som jag använder mig av:

   

Hundred Pushups

Du ställer bara in hur många armhävningar du kan göra i sträck.

Sedan så bestämmer den på vilken nivå du ska köra ifrån.

Den talar om hur många armhävningar du ska göra och hur lång tid du ska vila emellan passen.

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards