Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Sanna - 6 augusti 2013 20:15

 

Måste tala om hur god denna recovery drycken är. Rekommenderar den starkt!

Hallon är min favorit, mumma ! :D smakar riktigt gott, sommaraktigt

Det negativa är ju att den kostar endå en 20-lapp, på gymmet. jag köpte mina senaste på ullared där de kostade runt 12 kronor dock.

En annan sak är oxå att de innehåller rätt mycket kalorier för att bara vara 250ml, 250 kalorier.

Men mängden recovery är perfekt och du känner dig med en gång mycket fräschare, om man ska uttrycka sig så.. haha

Jag gillar inte alls chokladsmaken men vanilj och blåbär är helt okej.
  

#recovery #workout #training #raspberry #flavour #love #awesome #gainomax

Av Sanna - 6 augusti 2013 11:19

Hej, jag är så arg va.

Jag har inte kunnat träna något alls under de senaste tre dagarna.

nej för jag har skadat/sträckt/överansträngt baksidan lår. Eller typ fått en inflammation eller ngt.

Jag orkar inte med att inte kunna få träna! mår så dåligt när jag inte kan det!

Det började göra ont i söndags innan jag skulle träna grit på gymmet.

Jag satt i bilen och kunde inte röra mig utan att jag fick jätteont.

Jag klarade av att gå in, men det tog ett tag. Gjorde så ont så att jag inte ens kunde gå eller röra på mig.

Men igår var det bättre, jag kunde iaf röra på mig och gå lite försiktigt.

Men idag är det värre igen, därför kan det inte bara vara en enkel sträckning...


Har världens bästa syskon.

Och världens bästa katt.

   

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards