Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Sanna - 21 augusti 2013 21:44

Idag tränade jag med Tindra.

Vi var på the famous gym och tränade:

biceps

triceps

axlar

bröst

och sedan standard (armhävningar och plankan)

Idag gjorde jag över 100 armhävningar totalt, var helt slut när vi var klara.


Men det som gör mig så frustrerad är att jag inte kan värma upp ordentligt!

Idag gick vi i vanligt gåtempo i tjugo minuter, det gör en ju inte ens svettig..

hatar att vara skadad. men det måste bli bra nu!


Imorgon startar skolan som vanligt, riktiga lektioner och så.

Vi börjar 8.00 och slutar runt 1 varje dag, chill.

Men jag är nu redo för sängen, ska upp innan sex imon. kul.

 

~man måste inte vara vältränad för att börja träna, men man måste börja träna för att bli vältränad.

~Winners never quit and quitters never win.

~go for it. #fitforlife

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards