Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Sanna - 20 augusti 2013 20:03

oj nu var det ett tag sedan...

Jag har nu börjat skolan igen, men denna gången på gymnasiet, kitas ekonomi.

Och vi har redan fått läxor..

Och jag har redan lyckats komma försent, västtrafiks fel dock men ändå..

Började förra torsdagen. Så imorgon så har jag gått i fem dagar, då dom flesta börjar.

Men vi har haft rätt chill dagar, vi har gått max 2,5 timma varje dag om ens det.

Imorgon så är det sista slappdagen innan vi kommer igång på riktigt.


Förra veckan så tränade jag bodypump.

Då skulle såklart skadan i baksida lår komma tillbaka...

Orkar inte att skada mig hela tiden!

Så nu får jag varken springa eller gå ut för att gå.

Jag tränar för tillfället bara på gymmet-överkropp och så.

Detta gör mig så himla arg, jag som skulle börja löpträna ordentligt nu inför gbgsvarvet.

Jag hade iaf tänk springa två milarn denna veckan, men nej nu måste jag vila benet! FYFAN


Och nu när jag inte kan träna lika mycket som innan så börjar söt och saltsuget komma tillbaka...

Jag är helt plötsligt sugen på t.ex glass, choklad eller vitt bröd.

Och det var längesedan jag ätit såhär mycket av allt detta, kan inte hålla mig borta.

Men nu måste jag skärpa mig, det börjar spåra ut.

Imorgon är det stopp på allt sug, jag ska inte unna mig något.

Jo kanske en geisha.....mums! nej usch!

Jag är sämst.

        Mathilda hälsar på korna för första gången utan att vara rädd. Stolt över dig! hahaha

   

Jag gillar att plåga min katt, hon är en väldigt bra jägare.... hahaha finaste!

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards