Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Sanna - 10 augusti 2013 18:08

Hej

Idag har vi haft Italiensk middag här hemma.

Alla hjälptes åt med maten och efterätten.

Och resultatet blev himla gott!!

Blev SÅ mätt!

Det blev färsk pasta med en egengjord pastasås.

Och till efterrätt hade vi gjort pannacotta med värmda hallon och honungskokad persika.

Pannacottan var som pricken över i. MUMMA ,LOVE

     


Tidigare idag så gick jag, min syster och mammi en långpromenad runt alafors och älvängen.

Efter det så sprang jag ner i älvängen och gjorde en sak som jag behövde göra, gick sådär.

Aldrig mer.

Tänker bryta allt nu, spelar ingen roll vad folk tycker och säger.punkt                               besviken.

*fakesmile*

  

Att springa idag gick väl sådär, har ju inte sprungit på ett tag.

Men jag hade ju gått milen innan jag började springa så det måste ha tröttat ut mig en del.

Nu ska jag bara chilla kvällen ut, sov tidigt, dötrött och arg.

Träna lugnt, inga mer skador nu!


Bara 5 dagar kvar nu


Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards