Direktlänk till inlägg 4 september 2013

långt uppehåll, sjuk

Av Sanna - 4 september 2013 18:23

Hej!
Jo jag har inte haft någon lust att skriva på min sida på ett tag.

Jag har nämnligen råkat ut för en redig förkylning.

Jag mår helt enkelt piss och då orkar man inte skriva här.

Jag kan/får inte träna.

Jag kan inte träffa Oscar.

Jag kan inte träna.igen.o igen.

September månad är här, vilket innebär att förkylningarna går runt.

 

Jag vill inte vara sjuk, det är så jobbigt, tar på ens energi och håller en borta från allt roligt.

Jag var hemma från skolan i tisdags men var i skolan idag igen.

Men idag kom febern tillbaka, eller a jag hade ingen i morse eller igårkväll.

Så jag är inte jätteglad på min kropp eller min hälsa just nu. Jag vill egentligen trotsa den regält, springa en långrunda i högt tempo bara för att trotsa kroppen/hälsan.

Men jag vet ju att jag då bara blir sämre och kommer få avstå från träningen, skolan, killen och vänner ännu längre.bajs

Hatar detta!


Nu ska jag bli frisk,

så imorgon är jag hemma ifrån skolan igen.

Vila ordentligt och bara ta det lugnt!

Inget roligt inlägg precis,

menmen.

This shit is now my savior every day.


Nu ska jag kolla på grey's anatomy. loveit.

pussgurka på er. #staystrong

   

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 13 januari 2018 11:26

Hade ni varit intresserade av en blogg där jag skriver om mitt samboliv, mitt liv och erfarenheter som juriststudent, min passion för träning, familj och framtid? ...

Av Sanna - 15 maj 2015 17:06

Idag körde vi en road trip till Ullared Gekås med Eliten. Riktigt mysigt och hittade många fina fynd, perfekt dag helt enkelt. ...

Av Sanna - 1 maj 2015 10:15

   

Av Sanna - 30 april 2015 14:00

       

<3

Av Sanna - 29 april 2015 14:57

         

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards