Alla inlägg den 9 september 2013

Av Sanna - 9 september 2013 20:04

Hej!

Har just suttit med min svenska utredande text till Eminem i högtalarna.

Skulle skriva 100 ord tills imorgon.

Detta är just gjort, men det blev 227 ord istället, fingrarna bara skrev lite,,


Imorgon så börjar jag 10.25, privat juridik.

Hoppar ju över idrotten på morgonen,

är fortfarande inte tillräckligt frisk för träning..

Men på onsdag ska jag klättra med Mathilda,

så det får bli en start på min träning.

Jag hoppas att jag är frisk emot helgen så att jag kan träna lite gym eller gå en pw iaf.

Mår bättre idag, bara lite feber i morse men inte ont någonstans.

Hoppas jag är feberfri imorgon och att snuvan försvinner helt!

Vill så gärna börja träna igen!

Hatar det här, varit sjuk i mer än 1,5 vecka nu...


Idag när jag kom hem så tog jag en dusch, urskönt!

Och sedan satte jag på mig mjukiskläder/träningskläder, sitter fortfarande här i dem.

Det är så mysigt att komma hem, byta om, mysa framför en serie med kesella. I'm in heaven känsla typ.


Men nu har Idol börjat på fyran,

ska lägga mig i sängen och mysa framför det nu och sakna killen min.

   

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards