Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Sanna - 22 mars 2012 20:45

Gokväll !
Ikväll är det revenge som vanligt, ska då kolla på det och sedan sova. Ska nämnligen upp typ 6 imorgon.

På morgon vid sju ska jag och ardner vara i centrum. där möter vi upp martin och sacke och sedan blir det gymmet i älvängen. Börjar skolan tjugo över 8, då har vi idrott. Så imorgon blir en riktigt gooo morgon ;) Förutom att vi kommer vara rätt trötta och så men det går allt över..


Nu har jag pluggat lite på engelska glosorna tills imorgon och packat väskan till gymmet imorgon.


Idag har jag haft både musikprov och spanska prov. Spanska provet gick bättre än jag väntat mig, så det blir nog C på det ändå :D


Viktor och Oscar är ju nu påväg till London, saknar dom i massor !! Kan inte ens smsa med ngn av dem :( fan oxå !


Imorgon eftermiddag får vi se vad som händer, vara med ardner antagligen :)


Efter skolan idag gick jag hem till ardner med hampus. Vi åt pannkakor och jag åt upp ardners rester som vanligt.. ;) Efter det kollade vi på gamla videos från när jag och ardner gick på maden..hahahha

Ardner skulle sedan på gudtjänst så jag följde hampus till bussen. och sedan drog jag hem och åt.


Till helgen kanske ardner ska ta lite kort på mig och vi ska kanske träna. På söndag ska jag kolla på skepplanda-älvängen f97 :) Efter det ---> OSCAR :D


 

 

Men nu blir det revenge.

 

Puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards