Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Sanna - 7 mars 2012 19:15

Heej ! 


Nu fick jag världens lust att blogga ! äntligen..

När jag kom hem från skolan idag så satte jag mig framför tv, åt, ringde lite efter praoplats(fick inte tag på ngn..) och nu så har jag pluggat. När jag skulle sätta på datorn för att renskriva min text om Carlotte Corday så letade jag efter so pärmen i väskan.. Fan ! glömde den i skåpet i skolan :/ så jag får väl helt enkelt lämna in den en dag sent. Hoppas det funkar, right Gaffron..?


Somnade väldigt sent igår så idag har jag jättetrött hela dagen. Pallade inte spanskan och so provet om franska revolutionen gick väl sådär.. Idag ska jag sova tidigt. Men först ska jag kolla på Grey's anatomy som äntligen har säsongsstart idag :D

Igår hade Desperate Housewives säsongsstart, kunde tyvärr inte kolla för jag pluggade ju förfullt.. Så mamma fick spela in det, ska kolla på det imorgon ist.


På fredag är det aroseniusdagen i skolan, rockabilly tema :) Jag får väl se om jag ska klä ut mig.. Men klackskor blir det att ha på sig, äntligen :D

På fredag efter skolan ska jag vara med ardner, för hon ska bort i några dagar sedan..

På kvällen ska jag kolla på Oscars innebandy match mot ale innebandy. Efter det får vi se vad som händer.


Nu ska jag sluta skriva, blir så långt inlägg.. ;)


     

Var bara tvungen att lägga ut bilderna nedan, mina absoluta favorit skor ! älskade dem ! vill ha likadana till våren igen !

   

Puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards