Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Sanna - 10 mars 2012 14:00

Heej !


Igår efter skolan så tvättade ardner mitt hår, älskar när ngn pysslar i mitt hår ! :)
Vi gjorde oxå Amerikanska pannkakor, ardners blev perfekt, min blev megastor och bränd.. xd

Vi tog bussen tjugo i 6 till skepplanda med Jesper och Sacke. Innebandy matchen började lite över 6. Skepplanda förlorade..Ale vann med 10-1 tror jag :)

Efter matchen åkte jag med oscar hem till bengtsson. Där åt vi våfflor, mums och busade lite :D


Idag vaknade jag av att Amanda och Isabell bråkade jättehögt utanför mitt rum.. aahh, man blir ibland galen på småsyskon som bråkar hela tiden ...!

Nu ska jag plugga lite matte(matteprov på måndag) och sedan kommer oscar. Vi tar bussen till skepplanda. Där tillbringar vi resten av kvällen hos Viktor :) Myskväll framför melodifestivals final ! :)


   

Bilden ovan: Jag och Ardner när vi var små :D Ardner i gult och jag i rött.

 

En bild från förra året, liseberg med ardner och Hampus :D 

Bild från förra året. Finis Matilda :D  

Bild från förra året. Jag och Yosef i skolan ;)

Sessan i en papperskasse ! busfrö !

Bild från förra året. Jag och min kusin Max :D   

Fan vad kul vi hade denna dagen, Matilda ! :D Mitt fina hår med svartfärg i ! xd   

Puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards