Direktlänk till inlägg 8 juni 2013

nu är allting över, motivation vännen

Av Sanna - 8 juni 2013 23:46

Gokväll!

Så, nu är alla betyg satta och alla inlämningar är skickade och bedömda. Det gick bättre än jag väntat mig och om jag har räknat rätt så blir mitt intagningspoäng över 280 poäng, riktigt nöjd !!


Jo vi gjorde ju beeptest i fredags förra veckan

Det gick riktigt bra, kände av resultatet av hård träning.

Sist, för 6-7 veckor sedan så klarade jag mig till nivå 10.

Och vid 10 gick jag av helt död typ.

Så denna gången klarade jag mig ändå till steg 14! riktigt NÖJD faktiskt!

Höjde mig 4 nivåer, fick A på min träningsplanering.

Och som sagt, hårt arbete ger resultat, mitt slutbetyg i idrott blev just A, högst betyg.

NÖJD ännu en gång!

En sak jag inte är så nöjd med är mina inlägg som är rätt utsprida över typ "året".

måste bli bättre på det här.


Efter beeptestet har jag inte riktigt fått igång löpningen igen.

Detta kan bero på att jag körde stenhårt på gymmet direkt efteråt. Och det var just ben som jag dödade/fokuserade mig på. Var helt slutkörd hela helgen där...

och på helgen hade jag vilodagar eftersom jag var på klassresa på Ramsvik.


I måndags gick det apasegt, jävla ben, jävla träningsvärk!

Och i veckan har jag mest kört slut på kroppen på gymmet, dödat både biceps,triceps,mage,bröst,rygg.

idag tog jag en löprunda på 9km, så jävla slut efteråt, kände mig lat... fyfan för den känslan.


Lat är det sista jag vill vara och känna mig, fyfan! När man inte orkar mer, när man vill ge upp. gör inte det ! kämpa vidare och tänk på ditt mål! Tänk hur bra resultat du kommer få bara för att du fortsatte att kämpa. Efter träningen kan du känna att du gjorde ditt absolut bästa och då kan du oxå slappna av för det förtjänar du efter att du trotsat kroppen och kämpat mer för din dröm eller till mål. Sluta slappa! Ta i allt vad du har och ge allt under din träning så kommer du nå resultat fortare än väntat.

Lycka till vännen!


Eat clean

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 13 januari 2018 11:26

Hade ni varit intresserade av en blogg där jag skriver om mitt samboliv, mitt liv och erfarenheter som juriststudent, min passion för träning, familj och framtid? ...

Av Sanna - 15 maj 2015 17:06

Idag körde vi en road trip till Ullared Gekås med Eliten. Riktigt mysigt och hittade många fina fynd, perfekt dag helt enkelt. ...

Av Sanna - 1 maj 2015 10:15

   

Av Sanna - 30 april 2015 14:00

       

<3

Av Sanna - 29 april 2015 14:57

         

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards