Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Sanna - 30 juni 2013 23:38

Idag körde jag grit strength på gymmet, har inte kört det på ca en månad, men nu var det dax igen tyckte jag!

 Det är ett pass som är högintensiv träning med skivstång och viktplatta som håller på i en halvtimma.

Passet är designat för att bygga upp muskelstyrkan i kroppen.

Fördelarna med passet:

  • Förbättrar styrka och uthållighet
  • Du blir mer explosiv
  • Förbättrar din kondition
  • Förbränner jättebra, efterförbränningen pågår i ca ett dygn efter passet

För mer information

www.sportlife.se/traning/grupptraning/grit-strength/


  Imorgon klockan tio så är jag igång igen, då ska jag träna bodypump istället, woho!

Nästa veckan ska jag köra stenhård träning, alltså imorgon. Har redan bokat in ett till grit pass på onsdag å bodypump igen på torsdag... får se hur mycket jag orkar eller om passen blir utbytta till löpning, vi får se vad kroppen säger och känner sig.


Jag hade som sagt precis en svaka i träningen, men nu är jag tillbaka igen på riktigt ! Bestämde mig för att köra på riktigt ordentligt igen och öka passen i veckan. Jag tvingade mig ut och sprang flera gånger i förra veckan fast jag egentligen inte orkade bara för att trotsa kroppen riktigt ordentligt! så nu mår jag super igen och känner mig rastlös så fort jag inte rör på mig, det är så det ska vara! Motivationen är på topp!

Detta är även ett tips till er som känner "nä men jag orkar inte, vi skjuter upp träningen tills imorgon, nästa vecka" osv. Trotsa din kropp, kör med den! Du kommer efter några jobbiga träningspass att märka skillnad och känna att det inte längre är jobbigt att röra på sig, du behöver inte längre pusha dig själv för att orka. Lycka till!

  #workout #workhard #fitness #happiness

#fitforlife   

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards