Alla inlägg den 6 april 2012

Av Sanna - 6 april 2012 11:00

Idag fyller min syster år :) snäll syster jag är som gav bort min gamla ipod till henne, som hon önskat sig i typ ett år.. :D

Idag har isabell bestämt att vi ska äta på vår kina resturang i göteborg :) Gött som fan !


Igår var oscar här hela kvällen :) vi kollade på hockey och på min favvofilm :) "Marley and me" vi ska se resten på söndag, då oscar ska sova här :) längtar !


I morgon kommer amandas farmor och janne hit på påskmiddag, mysmys :)


I onsdags kunde inte micha gymma med mig och oscar men ardner kom med ist :) grym träning asså ! Ska göras om många gånger på lovet nu :) tagga !

I onsdags gjorde jag oxå matteprovet, tror det gick bra. Kändes så iaf ! :)


Men nu ska jag borsta tänderna osv. kanske blir att jag bloggar sedan igen för idag ska jag nog bara vara hemma :)

 

   

Min älskade katt, älskar dig !

Puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards