Alla inlägg den 2 april 2012

Av Sanna - 2 april 2012 20:45

Heej !

Precis färdig med att ha pluggat matte. kan nu allt inom sannolikhet ;) ska ha provet på onsdag.

Idag efter skolan åkte jag hem till oscar, vi hade det jättemysigt efter att inte ha setts på hela helgen ! :) Älskar dig !


Nu har jag verkligen kommit igång med träningen, känns grymt skönt :D i förra veckan tränade jag 3 gånger och i veckan innan det oxå. I fredags gick jag,ardner,martin och viktor upp och skulle träna vid halv 7 innan skolan. Grym start på dagen :D Och grymt slut på dagen genom att kolla på bio ("kvarteret skatan") med ardner,martin,viktor och sebban. Filmen var sådär men ändå grym kväll :D Och på kvällen sov ardner över hos mig, somnade halv 11-11.. dötrötta efter att gått upp så tidigt! tränade igår oxå.

Imorgon(med micha) och på onsdag(med micha & oscar) blir det träning igen :D


I helgen fyller min syster år, 11 år. Och senare i helgen ska antagligen oscar sova över hos mig och sedan blir det ett helt lov att tillbringa med honom och såklart med ardner :D

Men innan dess blir det att jobba stenhårt i skolan 3 dagar till !


 

Gossedjuret jag gör till min kusin 2 år i slöjden.  

Michaela,Jesper och Jimmy. När vi vart på ungdomsmottagningen, jesper köpte massa godis..som vanligt..  

På ICA i nödinge samma dag. Rickard på bild oxå. 

Kolla vad gott fika vi fick på DISA i torsdags.. mums !   

Jag och Ardner.... Var och shoppade i nödinge i lördags.


Puss  

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards