Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

dålig uppdatering

Av Sanna - 24 januari 2012 20:11

Heej, har inte blivit så mycket bloggandes det senaste :/
har nämnligen inte haft tid..

vart mycket med Oscar och resten av tiden pluggar jag eller är med Matilda.
igår var jag hos tandläkaren, var bara där i 2 minuter typ, hon kände lite på käkarna sedan så fick jag gå..
Helgen tillbringade jag med Oscar.
lite info om fredag. åkte med han hem, vid 5 hade han samling inför innebandymatch, hemma match. och så skulle han spela b-lags match efteråt. jag kollade på båda, med hampus. de förlorade tyvärr bara :/ men kul var det, men kalla golv :/ och så var jag med oscar hela lördagen och söndagen oxå.


imorse så vaknade jag, gick upp, bäddade sängen, försökte väcka mina extremt rödsprängda ögon med vatten, klädde på mig och busade lite med katten. men jag tyckte det var så tyst i huset och så konstigt att amanda inte hade gått upp än. så jag gick och kollade vad klockan var........ 03.03 fml -.-'

så det var bara att bädda upp sängen igen och klä av sig och sova i 4 timmar till. inte konstigt att ögonen var rödsprängda o: har vart trött hela dagen idag, så det blir att lägga sig tidigt idag ;)

Lyckad är jag ! 


på fredag fyller amanda min syster år -grattis till henne ! då blir det tårta och lite så :) och om jag hinner så åker jag upp till oscar på kvällen :)
på lördag ska jag till stan med Oscar, Viktor och kanske Matilda. ska köpa present till Oscar som fyller år på söndag.
på söndag åker jag upp till Oscar och senare på eftermiddagen så blir det släktkalas för Oscar :D -Grattis till killen min !

men nu ska jag fortsätta kolla på wipeout vinter och sedan börja göra mig iordning :) Godnatt
      
Puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 13 januari 2018 11:26

Hade ni varit intresserade av en blogg där jag skriver om mitt samboliv, mitt liv och erfarenheter som juriststudent, min passion för träning, familj och framtid? ...

Av Sanna - 15 maj 2015 17:06

Idag körde vi en road trip till Ullared Gekås med Eliten. Riktigt mysigt och hittade många fina fynd, perfekt dag helt enkelt. ...

Av Sanna - 1 maj 2015 10:15

   

Av Sanna - 30 april 2015 14:00

       

<3

Av Sanna - 29 april 2015 14:57

         

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards