Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

mindre än en vecka kvar tills skolan börjar, usch !

Av Sanna - 5 januari 2012 00:11

Heej !

Idag så har jag vart med oscar, andreas och matilda :)

vi spelade fifa, strosade runt lite i andreas hus sedan så åkte vi till skepplanda och åt pizza. efter det så drog matilda hem. vi andra åkte tbx till andreas och där kollade vi på film :) De blev inte så mycket film för mig, jag somnade nästan direkt :) skön sömn fick jag i en halv timma tills då oscar väckte mig för att andreas skulle på träning.. så vi följde han till bussen. när vi satt och väntade så kom värsta hagelregnet :o smattrade som fan ..
sedan så kom bussen och andreas gick på och jag och oscar gick hem till oscar. vi var utelåsta.. men oscar fick ringa mammi och hon kom och öppnade för oss ;)

vi satte oss och kollade på "våra pinsamma kroppar", pratade och kelade med katten , haha. efter ungefär en timma så tog jag bussen hem.
Jätte trevlig och mysig dag !
imorgon så kommer de hit istället.. då ska jag ställa mig och laga mat, köttbullar och spagetti typ .. xd vi får se hur de går ..
annars så kanske vi kollar på en film och pratar, lite chill sådär :) 

Kan inte ladda upp bilder, denna bloggen är så jädrans seg ! :o

Puss  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 13 januari 2018 11:26

Hade ni varit intresserade av en blogg där jag skriver om mitt samboliv, mitt liv och erfarenheter som juriststudent, min passion för träning, familj och framtid? ...

Av Sanna - 15 maj 2015 17:06

Idag körde vi en road trip till Ullared Gekås med Eliten. Riktigt mysigt och hittade många fina fynd, perfekt dag helt enkelt. ...

Av Sanna - 1 maj 2015 10:15

   

Av Sanna - 30 april 2015 14:00

       

<3

Av Sanna - 29 april 2015 14:57

         

Presentation


Vad är ditt mål i livet ? Har du några mål som hjälper dig på vägen?
Mina mål är framgång, lycka och kärlek.
Skriver om mina framsteg och mina mål, både stora och små.

Du får tycka vad du vill, enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards